Кошик
478 відгуків
Наша компания в InstagramПриглашаем!
Парфуми в Києві для Вас
+380 (50) 600-15-68
+380 (98) 511-19-11
+380 (63) 688-20-42

Поширені питання

  • Як правильно застосовувати парфумерію?

    Парфуми слід наносити безпосередньо на суху чисту шкіру за вухами, в улоговинці шиї, під грудьми, в згинах ліктів, на зап'ястя, під колінами). Як говорила Коко Шанель "Нанесіть парфуми туди, де ви чекаєте поцілунку". Можна іноді подушити волосся, якщо ви не боїтеся їх пересушити. Одяг душити варто лише в тому випадку, якщо у вас алергія на якісь компоненти - ефект буде не той (адже аромат розкривається повною мірою лише при контакті з шкірою), до того ж на одязі можуть з'явитися плями. Якщо ви збираєтеся провести час на яскравому сонці, використовуйте безалкогольний варіант Вашого парфуму, щоб уникнути опіків.

  • Що таке Верхня (головний) нота, Середня (серцева) нота і Нижня (базова) нота?

    Аромат розкриває свої ноти поетапно, 3 ступені.

    Перша ступінь – початкове враження, яке Ви отримуєте від аромату, нанесеного на шкіру, називається верхньою нотою. Вона триває менше хвилини, оскільки традиційно в неї включаються найбільш слабко фіксуються компоненти, такі, як цитрусові, зелень.

    Друга щабель – нота серця – настає відразу після верхньої ноти, коли шкіра вже вступає в хімічну реакцію з парфумом.

    Еще через десять минут (иногда раньше), проявляется заключительная, базовая нота. Только дождавшись проявления всех трех нот (не раньше, чем через 15 минут после нанесения) можно составить адекватное впечатление об аромате. То, каким мы запоминаем какой-либо запах – это, скорее всего, сочетание ноты сердца с базовой нотой. У некоторых духов долго на коже держится только компоненты последней ступени, куда принято «помещать» фиксаторы аромата, сильные ароматические вещества, такие, как амбра, мускус, специи, сандал и др. Переважання таких нот в композиції говорить про стійкість і силу аромату, а навпаки, запахи, в яких традиційно фіксують нот не так вже багато, людина сприймає, як легкі, свіжі, вони, як правило, не такі стійкі.

  • Що таке нішева парфумерія?


    Нішева парфумерія – це мистецтво й магія парфумерії у всій її красі. На відміну від дизайнерських – нішеві аромати створюються компаніями, які спеціалізуються виключно на створенні духів. Ці аромати створюються тільки з натуральної сировини і виділяються елегантністю, стійкістю, простотою і стилем. Якість унікальною нішевої парфумерії просто шикарне, а дизайн флаконів це витвір мистецтва!

     

  • Чи існують парфуми для блондинок і брюнеток?

    Немає. Це раніше вважалося, що брюнеткам слід вибирати важкі солодкі запахи, а юним блондинкам - свіжі квіткові. Швидше потрібно враховувати свій стиль: романтичний, діловий, екстравагантний, класичний - і виходячи з нього підбирати свій аромат.

  • Чим відрізняється чоловічий парфум від жіночого?

    Чоловічі аромати уникають квіткових і фруктових (ягідних) нот і, навпаки, акцентують деревні і трав'янисті відтінки. Чоловіча парфумерія, як правило, представлена туалетними водами і одеколонами, але туалетна вода для чоловіків зазвичай набагато концентрованіша аналогічного товару для жінок, відповідаючи швидше парфумованій воді (туалетним парфумів). Відсутність концентрації зв'язано не стільки з думкою, що чоловікам не личить надто сильно душитися або непристойно мати дуже красиву коробочку або флакончик, скільки з міркуваннями зручності: чоловікам набагато важливіше суть, а не оформлення, а жінкам все-таки зовнішній вигляд продукції чи не настільки ж важливий, як сам аромат. Тому запахи для чоловіків з'являються, як правило, у великих флаконах-спреях, щоб чоловікові не доводилося надто часто ходити по магазинах (чого багато хто з них не люблять).

  • Як швидко втомлюється ніс, "дегустуючи" нові аромати?

    Досить швидко. Якщо парфуми відносяться до різних типів, порівнювати можна 5-6 ароматів, якщо парфуми досить схожі, то 2-4. Починати краще з легких запахів і закінчувати більш важкими - вони швидше стомлюють ніс. Пробуючи новий аромат, необхідно якийсь час, щоб дати йому розкритися.

  • Можна користуватися парфумерією дітям?

    Если Ваш ребенок не склонен к аллергиям, можно начинать использовать парфюмерию с 3 лет, желательно безалкогольную, чтобы не пересушить его кожу. Сейчас рынок детской парфюмерии расширяется, есть много прелестных ароматов, которые подчеркнут очарование Вашего малыша или малышки. К тому же, парфюмерия для самых маленьких вполне хороша и для взрослых, которые любят свежие ненавязчивые запахи. Надо сказать, что не обязательно ограничиватьcя детской парфюмерией - маленьким подойдут и легкие цитрусовые, цветочно-фруктовые или просто цветочные ароматы, если они обладают ненавязчивыми нежным запахом.

  • Залишають парфуми плями на одязі?

    Як правило немає, однак будьте обережні з шовковими блузками. Крім того, плями можуть залишитися на одязі, якщо парфуми занадто старі, каламутні або дуже концентровані. І якщо вже плями залишилися, вивести їх дуже складно.
    Чому не можна одночасно користуватися декількома духами?

    Кожні парфуми являють собою гармонійно складене ціле. Якщо ви використовуєте одночасно кілька різних духів, це порушує загальну гармонію, і характер окремо взятих духів вже не проявляється. Більш того, змішання запахів може призвести до виникнення неприємного загального враження. Тому зверніть особливу увагу на те, поєднуються між собою ваш дезодорант і ваші парфуми.

  • Що таке аромат "унісекс"?

    Аромати "унісекс" - це парфумерія, яка призначена для обох статей одночасно. Гарні ці аромати своєю легкістю і ненав'язливістю (як правило, це цитрусові або озонові, рідше зелені запахи), а також тим, що Ви з Вашим другом або подругою можете користуватися одним і тим же ароматом, тим самим маючи додаткову деталь, яка Вас об'єднує.

  • Чому духи на різних людей по-різному пахнуть?

    Двох однакових людей не буває — говорить прописна істина. Менш відомий той факт, що своєрідність кожної людини виражається, зокрема, хімічним складом шкірного покриву. Якщо уважно розглянути поверхню шкіри, видно, що вона являє собою дуже складний малюнок. У неї входять клітини верхнього, так званого рогового шару і з'єднує їх субстанції. Клітини покриті тонким жировим шаром, де містяться також сліди поту. Крім того, абсолютно на всій поверхні шкіри є безліч мікроорганізмів.
    Різні залози постійно виробляють шкірний жир і піт, а в мікроорганізмах зовнішнього покриву відбувається активний обмін речовин. Всі ці функції знаходять вираження в температурі, кислотному складі, змісті води і незліченних інших властивостях шкіри. Названі структури і процеси не схожі не тільки у різних людей, але і на різних ділянках шкіри одного і того ж людини.
    Крім того, у кожної людини і на кожній ділянці тіла відбуваються зміни, які залежать від часу доби, стану здоров'я і нервової організації, від частоти миття і використовуваних при цьому засобів, а також від навколишнього шкіру середовища. І все це неминуче впливає на запах нанесених на неї духів.
    Почасти це пов'язано з процесом випаровування. Запах будь-якого речовини, також і духів, відчувається тільки тоді, коли його молекули потрапляють у ніс і вступають у взаємодію з органами нюху. Це означає, що ваші парфуми можна вловити лише остільки, оскільки вони випаровуються з поверхні шкіри. Якщо вони випаровуються швидко, то запах буде сильним, але нетривалим.
    Парфумери кажуть: духам бракує стійкості. Якщо повільно, то значить, запах розкривається невірно, тому що занадто мало молекул піднімається в повітря і потрапляє в ніс. А ось швидкість випаровування залежить, з одного боку, від самих парфумів, а з іншого — знову-таки від структури шкіри і відбуваються в її тканини процесів: від складу протеїну і жирового шару, від інтенсивності випаровування і температури шкіри, знову-таки від волосяного покриву — причому, це лише найбільш важливі фактори.
    Все це ускладнюється ще й тим, що духи складаються з безлічі різних субстанцій, які і ведуть себе по-різному на поверхні шкіри. Саме з цієї причини одні й ті ж парфуми не тільки тримаються у однієї жінки краще, ніж в іншої, але у кожної набувають дещо інший характер запаху.
    На поверхні шкіри постійно відбуваються різні хімічні процеси. Які там речовини видозмінюються і розщеплюються. Почасти це відбувається за рахунок кислотного складу, частково — за рахунок зіткнення з повітрям, але перш за все за рахунок мікроорганізмів шкіри та їх ферментів. Подібним чином розщеплюються і ароматичні речовини, і тоді змінюється їх запах.
    Оскільки хімічні процеси на поверхні шкіри різних людей і на різних її ділянках не схожі, вони впливають на індивідуальні відмінності в поширюються запахи. Одні духи здаються у вашої подруги більш свіжими, ніж у вас, так і тримаються краще, зате інші — навпаки. А ті, які особливо підходять саме вам, в поєднанні з вашою шкірою теж виявляться особливо вдало.

  • Якщо на коробці з парфумом немає голограми - це підробка?

    Ні в якому разі. Голограма присутній на тих товарах, які в Україну поставляються компанією Эгзагон (Hexagone). Відсутність голограми лише означає, що продукція завезена іншим дистриб'ютором. Фальсифікація буде очевидна обізнаному покупцеві: голограма Эгзагона виконана у формі шестикутника, з логотипом компанії і картою Франції, має індивідуальний номер. При спробі використовувати голограму вдруге вона неминуче руйнується.

  • Чи існує зв'язок між характером людини і запахами?

    Психологи займалися вивченням зв'язку між характером людини і запахами, причому з їх досліджень випливає, що свіжі, квіткові тони, відрізняються безпосереднім впливом, наприклад, парфуми Diorissimo від Christian Dior, відповідають смакам екстравертних, сміливих характерів, тоді як східні, загадково-витончені відтінки, наприклад, Cinnabar від Estee Lauder, підходять менш експансивним жінкам, які віддають перевагу інтимну обстановку бесіди тет-а-тет. Привкус пудры, который как бы окутывает тело защитным покровом, характерный, к примеру, для Ombre Rose (Jean-Charle Brosseau), выбирается чаще всего эмоциональными, склонными к самолюбованию женщинами, всегда несколько инфантильными и любящими смотреться в зеркало. Фруктово-цветочные нотки, присутствующие, например, в Deсi-Dela от Nina Ricci, наилучшим образом подходят для активных, оптимистических характеров, тогда как сильный шипровый дух Pour Monsieur от Chanel привлекает амбициозных мужчин, привыкших настаивать на своем; бальзамний аромат Parfum Sacre фірми Caron вибирають зазвичай більш потайливі люди, що люблять іти незвіданими шляхами. Ці порівняння та узагальнення можуть комусь здатися не зовсім обгрунтованими, але треба врахувати, що психологія запахів знаходиться ще в зародковому стані.

  • Як правильно підібрати аромат, який би відповідав Вашій зовнішності і стилю?

    Багато цікавляться проблемою співвідношення парфуму із зовнішністю і загальним стилем людини. На це питання можна дати абсолютно об'єктивної відповіді, можна лише порадити враховувати при виборі аромату наступні фактори: 1) вік людини: чим Ви молодше, тим вдаліше на Вас будуть дивитись легкі аромати, і навпаки, чим Ви старше, тим ефектніше на Вас будуть дивитись аромати глибокі. Так, дівчаткам, що закінчують школу, доречно користуватися легкими фруктовими ароматами типу Baby Doll або Oblique і зовсім не слід використовувати "зрілі" аромати типу Paloma Picasso або Salvador Dali. 2) Випускаючи парфуми, фірма-виробник завжди дає нам кілька "підказок", які допоможуть навіть самому неосвічений у цій галузі людині зрозуміти стиль і загальну спрямованість аромату. Це, насамперед, назва і реклама. Вибір моделі (блондин(ка) чи брюнет(ка), зовсім молодий(а) або старші), а також сюжет фотографії або рекламного ролика допоможуть Вам визначитися, для Вас цей запах. Якщо в сюжеті, скажімо, закохана пара, як, наприклад, у рекламах духів Romance (Ralph Lauren) або Eternity (Calvin Klein), очевидно, що парфум дуже підходить для використання перед зустріччю з коханою людиною, хоча у випадку Romance («Любовний роман») це ясно з назви. 3) Що стосується поєднання парфуму з Вашим одягом, то тут помічником може стати не тільки реклама, (хоча якщо Ви її бачили, вона підкаже Вам безумовно, до якого одягу цей аромат – до джинсів або вечірньої сукні (строгого костюму), але навіть колір упаковки! Парфумери завжди підбирають упаковку у відповідності з кольором, з яким у них цей запах асоціюється, тому одяг такого ж або схожого відтінку буде добре гармоніювати з ароматом. Але головне, звичайно, щоб особисто Вам було психологічно затишно і комфортно з обраним Вами парфумом, щоб він піднімав Вам настрій – тоді все буде в порядку!

  • Що таке типи запахів і які види запахів існують?

    У 1990 році Французьке Парфумерне Спільнота на чолі з головним парфумером будинку Jean Patou Жаном Керлео остаточно затвердив 7 основних парфумерних типів, які в свою чергу утворюють досить розгалужені «сім'ї» ароматів. Під парфумерним типом розуміється загальна будова і враження, вироблене ароматом, завдяки використанню тих або інших нот. Треба відразу ж сказати, що ці 7 основних типів постійно поповнюються все новими і новими відгалуженнями, існують навіть розбіжності, 7 чи типів раніше виділяти або більше, але будь-якій людині, яка цікавиться парфумерією, все-таки необхідно знати найосновніші. Це:
    1. Цитрусові.
    У цитрусових відчуваються ефірні олії, отримані вижиманням цедри плодів, таких як лимон, бергамот, апельсин, грейпфрут і т. д. В цьому сімействі знаходяться перші одеколони, використовувані чоловіками і жінками.
    2. Квіткові.
    Це сімейство, найважливіше, групує парфуми, головною темою яких є квітка: троянда, жасмин, фіалка, бузок, конвалія, нарцис, тубероза.
    3. Деревні.
    Це сімейство включає парфуми з теплими відтінками, такими як сандал і пачулі, іноді сухими, як кедр і ветивер. У чоловічих композиціях поряд з деревними присутні лавандові і цитрусові ноти.
    4. Амброві.
    Під назвою "парфуми амброві", які ще називають "східними духами", групуються композиції з м'якими, пудровыми, ванільними, ладаника-лабданума і яскраво вираженими тваринами нотами. Підродина з м'яким амбровим запахом найбільш поширена в цій категорії.
    5. Шкіра.
    Своєрідне в парфумерії сімейство об'єднало парфуми з сухими нотами, в яких намагалися відтворити характерний запах шкіри (дим, спалене дерево, тютюн) з "головними" квітковими відтінками. Існує трохи духів цього типу. Тому ми не уявляємо їх барвисто.
    6. Шипри.
    Назва цього сімейства йде від духів, які Франсуа Коті назвав так при їх випуску в 1917 р. Успіх цього шипра був таким, що він став главою великої родини, яка об'єднує парфуми, засновані, головним чином, на акордах дубового моху, ладаника-лабданума, пачулі, бергамота.
    7. Папороті.
    Це назва не має ніякого відношення до запаху папоротей, містить акорд з нот лаванди, деревних, дубового моху, кумарину, бергамоту і т. д.

  • Духи приємно наносити на мочки вух. Чому?

    Духи довше зберігаються і краще проявляють себе в тих місцях, де шкіра ніжніша: за вухом, на згині руки, на пульсі. Чисті волосся, тканини, особливо натуральні, насамперед, вовна, також добре зберігають запахи. Той, хто часто міняє духи, повинен це враховувати і бути особливо обережним з одягом, яка довгий час буде утримувати аромат колишніх духів.

  • Що таке тестер?

    Тестер це оригінальний парфум, у своєму первісному вигляді. Єдиною відмінністю тестера від звичайних духів є упаковка. Як правило, тестера упаковані в звичайну картонну коробочку (маркетингову упаковку). Компанії використовують тестера для демонстраційних цілей своєї продукції, отже, якість аромату однакову з роздрібним продуктом у всіх відносинах. По силі, якості і стійкості аромату вони ідентичні. Якщо Ви купуєте парфуми для себе, то Вам не потрібна коробка. Тестери є відмінним способом отримати таку ж кількість якісного аромату за низькою ціною!

  • Завжди парфумерія упаковується в захисну плівку?

    Упаковка коробки з парфумами в прозору оболонку зовсім не обов'язкова процедура. Багато бренди взагалі цього не роблять (Nina Ricci, Clinique, Laura Biagiotti, Hugo Boss in Motion, Hugo Boss Hugo, Bruno Banani Pure Man, Bruno Banani Pure Woman, Bruno Banani Magic Woman " і ін). Якщо на упаковці купується Вами парфуму немає целофана – це зовсім не означає, що парфум не якісний або продавець пошкодив заводську упаковку. Часто без плівки продають тестера.

  • Як правильно зберігати парфуми? Який термін зберігання духів?

    Большинство  духов имеют  срок хранения от 3 до 5 лет с момента их производства. Духи сделаны из качественных компонентов и те, которые упакованы в не прозрачную упаковку или стоят  в темноте будут  хранится дольше. Вы можете помочь своим духам не  сойти с дистанции, выполнив несколько простых правил для их хранения:
     - всегда храните духи в прохладном, сухом месте, вдали от прямых солнечных лучей или тепла.Ящик комода будет отличным выбором.
     - не держите ароматы в ванной комнате, где колебания температуры и высокая влажность может привести к ухудшению их состояния.
    - тримайте флакон щільно закритими, щоб запобігти випаровування, що може змінити баланс композиції ароматів.

     

  • Чим відрізняється парфуми від туалетної води?

    Існує кілька видів ароматів: духи ,парфумована вода, туалетна вода, одеколон. До їх складу входить меншу або більшу кількість запашних речовин. Чим менше концентрація ароматичних складових, тим менше часу відчувається запах парфуму.
    Як правило концентрація запашних речовин становить приблизно 20-40% для духів,15-20% - парфумована вода,6-12% туалетна вода,3-5% - одеколон.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner